klachten

Ondanks alle zorg welke wij aan onze producten en bezorging besteden kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. 

Cwines.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Indien u een klacht heeft over de producten van Cwines.nl of over onze dienstverlening dan kunt u dit kenbaar maken door contact op te nemen met onze klantenservice dit kan per mail, per telefoon of schriftelijk.

Cwines.nl
t.a.v. klantenservice
Robijnstraat 96
1812 RB ALKMAAR
T. 0 888 444 888
E. klantenservice@cwines.nl
(vermeld in het onderwerp dat het een klacht betreft)

Cwines.nl is een handelsnaam van flex4wine. 

Wilt u duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht vermelden en in geval van schade graag duidelijke foto's van de schade meesturen.

Klachtenafhandeling
Zodra uw klacht door ons ontvangen is zullen wij binnen een werkdag contact met u opnemen om samen met u tot een voor beide partijen bevredigende oplossing te komen.

Een product is uitgesloten van klachtenbehandeling wanneer: Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.